Midnight bowling

Lördag kväll och det har stått bowling på listan. Midnatts bowling till och med! Roligt att man hade vitt på sig, jag var helt lysande. Haha, skämtet åt sidan så lysande var min seger fast med en utmaning mellan mig och Linn som låg väldigt nära mig. Efter bowlingen så blev det skila vägar för Emma och Minna skulle vara chaffisar. Jag hade hallon och en “dålig” film väntades på mig här hemma. Var den “klassiska” om jag kan säga så, filmen who framed roger rabbit. Smått rolig halvt tecknad film från 80 talet.

bowling 004Ett kast som jag sätter en spärr på

bowling 016Minnas och Linns kast. Jag kommer ihåg denna var å Linn gjorde den första striken av oss fyra.

bowling 012En lycklig Linn efter ett bra kast

bowling 036Min lysande tröja i uv ljuset😉

Leave a Reply

