A diamond in my life

Musik, ett sätt att slappna av, njuta och uttrycka sig. Många underbara konstnärer skapar underbara toner som man kan slappa av och känna en känsla eller hundra till. Marina and the diamonds är en av mina favoriter av sångerskor som skriver sitt eget material. Blir lite funderas över många saker då jag lyssnar på hennes musik, försöker ta min egen tolkning och hennes på texten. En diamant i mitt liv är musik som hennes, jazzen och många andra som ger en inspiration och extrema ruset att till exempel måla, städa , träna. Två bra akustiska låtar från marina lyssnar jag mycket på just för tillfället. ♥

 

Leave a Reply

