A full head of thoughts

Mycket i veckan, eller mycket i huvudet iallafall för att kunna få ut nått av det. Vilket blev lite blogg torka. Kommer till veckan börja med att försöka klämma in saker som jag vill ha med varje vecka.

  • Veckans inspiration – Bilder som inspirerar denna vecka, nått citat.
  • Veckans lägenhet
  • Veckans hus – eventuellt att veckans Lägenhet/hus blir en och samma i form av veckans bostad?
  • 1 recept minst med totalt 3-4 per månad. Får se om jag håller denna! Kommer ett inlägg inom mat/recept varje vecka
  • 1 inlägg om mode eller en outfit

Sen kommer det krypa in annat också men det där ska jag försöka mig till att vara en effektiv bloggare varje vecka. Personliga inlägg kommer ju slinka in också självklart. Nu iallafall ska jag smita in på Pinterest för resten av kvällen och göra lite anslagstavlor. Helt förtrollad i det.

1598210_10202208040755149_162396298_n

Leave a Reply

