Det kan gå segt

Bloggen så som min inspiration och ork att göra nått ligger still. Känner som att även om jag gör saker varje dag som att jobba, träna vilket jag typ endast gör. Så händer det annars verkligen inte. Träffar inte några nya människor och nya erfarenheter har jag inte haft nån tur att stöta på. Visst jag älskar att få vara vikarie på dom ställen jag hamnar, barnen är tip top och gör mig alltid på bra humör. Det vill säga ett stort men här också. Mitt liv är inte vars jag vill att det ska vara, jag är inte vars jag vill vara! Jag är i en bra stund nu en glad och avslappnad trygg zon. Det är tråkigt med en rutin vars jag inte får uttrycka mig kreativt på något vis förutom när jag målar och lite när jag skriver. Skriver ner lite tankar och åsikter, observationer som jag stöter på i mitt dagliga liv. Noterar dom på mobilen så fort en av tankarna slår mig så jag har en start att skriva ner mer senare.

Fick en tanke i lördags som kan kan eventuellt dela med mig som jag kom att tänka på i lördags då jag for ut och dansade på Makeout med några kompisar. Det var för övrigt den roligaste stunden jag haft sen detta året börjat.

Veckans inspiration kommer från en av mina absoluta favorit bloggare Sandra Beijer. Hlet kär i allt hon göra, och hon har en bok som snart kommer ut. Har redan förbokat den så fort jag fick höra det.

2 thoughts on “Det kan gå segt

  1. kenny 30 January, 2014 / 14:44

    Bara en liten tankeställare: behandlar man sina diamanter illa bara för att komma åt stenarna står man till sist kvar med endast någon enstaka stenar i handen…..

  2. Sharon 30 January, 2014 / 15:26

    Take a chance Tobbe, finns tusen möjligheter och du har ju massor med potential. Du har ju i princip boende i Stockholm om du vill hos dina kusiner. Sök in på skola eller leta jobb/praktik. Vill ju ha dig i närheten😉 Älvsbyn lär ju finnas kvar ett tag framöver🙂

Leave a Reply

