Feelings induced by music

Stegrar sig framåt med fötter av bly är hur jag kan beskriva min början på helgen men ändå med stor nöje och känsla av uppfyllelse. Efter veckans arbete så var fredagen också en tränings dag, en tränings dag som jag utnyttjade till max. Har tagit mitt bästa konditions mål hittills. Jag drev mig till min absoluta max och klarade 5,09 km på 30 minuter. Personligt bästa, konditionen och träningen börjar verkligen ge resultat.

Idag blev det en tur till byn för att kolla in rean på Handplockat för att se vad som fanns på rean och i tuen hittade jag 8 stycken små fina och söta formar för bara 58 kronor. Vilket fynd det var, perfekt för att göra crème brulée i eller portions cheese cake i. Dagen återstår av att göra middag, städa och till detta tillfälle slängde jag varsamt ihop lite ny musik på en grym spellista. Blir en chill helg med musik och måla lite senare.

Handplockat bakformar

 

Leave a Reply

