How things can end

Åter en helg som nu tar sitt slut med söndagen. Haft en vecka full med jobb väldigt kul också med att testa på att få vara lärare för femteklassare. En utmaning som jag verkligen uppskattade att få ta mig an. Sedan blev det vanliga jobb som smed på i förskoleklass och en etta. Fredag bestod av tränande där jag nu efter allt mitt slit kört lite för hårt på löpbandet. Resultatet är att jag varit tvungen vila lördag och söndag från gymmet i värsta fall om mitt knä fortfarande gör ont vila på måndag. Lördagen var årets första gång jag drack vin och det var Cono Sur och efter en halv flaska med det fick jag en väldigt underlig dialekt tydligen. Vet inte hur den kom fram eller hur jag började men den var där. Vi pratade och tittade lite på gaygalan och efter lite om och men blev jag övertalad att fara till Piteå och där utmanade jag Challenge sport bar. Inte riktigt mitt ställe när dom bara stod stilla på dansgolvet. Och väldigt jobbiga stereotypiska straighta norrlänningar med säckiga jeans och huvtröja på en bar i lördag kväll. Det går inte att beskriva hur hemskt det är att se sånt.

wpid-20140209_003059 wpid-20140209_003543 wpid-20140209_010414 wpid-fotor_139190382854125Men nu ska jag ta och sova en tidigt söndag kväll är helt knäckt. Fick höra några hemska nyheter som verkligen tog slut på energin och shocken.

 

Leave a Reply

