Lonely Hearts club

Jobbat igenom feber på två dagar och är så trött som det bara kan bli. Tar mig nu ork för att det är alla hjärtas dag och säga glad alla hjärtans dagoch för mig är det Lonely hearts club som gäller. Sjuk och singel på alla hjärtans dag man kan inte annat än att bli lite bitter och säga grand slam! Sängen kallar mig och jag vill bara lägga mig och vila resten av helgen. Det är inte riktigt värt det att jobba när man har feber även om man får betalt.

Bild källa

Musik; E.V.O.L & Lonely Hearts club

Leave a Reply

