En dansk vän och tre bästa tjejer

Har efter nått som känns som år sedan lämnade jag byn. Till sist har min stress och nervositet markant minskat efter en helt underbar dag i Luleå med mina tre tjejer. Fick också ett fint och väldigt oväntat “besök” av en dansk vän Samsøe & Samsøe. I form av en underbart fabulös tröja. Basic och stört skön, även om jag sa till mig själv att jag inte skulle shoppa nå men övervägde att jag kunde undvara pengar till den. Efter som jag ska till London nu på onsdag känns det väldigt onödigt att shoppa nånting när nästan hela resa är dedikerad till att shoppa i den underbara staden London. Efter som jag kommer “lämna verkligheten” så släpper jag alla tankar som har tyngt mig i en veckas tid. Detta låter värre än vad det är och visste det har varit en tuff månad. Varit förkyld tre veckor och en gammal klasskompis som har gått bort. Så mint sagt har det varit tufft och nu har Arkitekt provet tagit sin början och slutet av NK2 kompletteringen tagit ett hårt arbetat slut.

Fast varför fokusera på det negativa. Har en resa som jag planerat och sparat pengar till i sex månader. Bortom stormen finns regnbågen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

