Återvända till en vardag som inte är nått mer än dagar

Det har har hunnit gå två veckor sedan jag kom hem från London. Två veckor där jag återgått till en vardag som bara är tillfreds med existensen som inte kan kallas annat än blank. Det som präglar mig och ger lite förväntning är arkitektprovet som mer än annat ger mig panikångest och riktigt blockerar min kreativa process. Vilket gör det väldigt svårt att göra det, men får väl tänka att jag får släppa på trådarna för stressen och låta mina tankar tolka uppgiften på sitt sätt inom dom givna ramarna. Men skulle ge vad som helst för att få flyga tillbaka till soliga och varma London.

wpid-20140314_095403.jpg

 

Leave a Reply

