Kycklingspett, Revbenspjäll och massor med annat att äta

Spenderat hela dagen i köket och gjort lite olika rätter för buffébordet imorgon med familjen. 8 timmar i vårat lilla kök har jag hunnit med mycket av det som står på våran meny och kommer kunna ta det ganska lugnt imorgon. Ska bara griljera skinkan ikväll och innan jag ska lägga mig ska jag sätta in marinerat fläsk i ugnen för ett lång kok. Älskar långkok som man förbereder och sen låder det sköta sig själv i ugnen eller på spisen tills det är dags att äta det. Men nu ska jag slappna av med lite poesi och Lana del rey.

wpid-20140412_164410.jpg

Har hamnat i en riktig läsning period just nu och helt ärligt mycket bättre än att sitta vid datorn

 

Leave a Reply

