Mellan tåg och bussar i soliga staden

Gårdagen bjöd på 13064 steg igenom Stockholms fina stad i ett väder som gjorde staden desto finare. Följer man väder hemsidorna var det 28 grader inne i stan. Den höga sommarvärme som hade tyvärr sina nackdelar när allt står i blom och man har sin svaghet mot pollen. Men ändå lyckades jag njuta av värmen och dom svalkande havsvindarna. Med den sträcka som man promenerade inne i stan med så blev min plånbok lättare än vad jag blev när jag besökte butik på butik. Fina fynd för sommar garderoben och ett par väldig fina klassiker.

20140429_082044Lite mönster inför sommaren från Zara. Super sköna Bermudashorts och en tunn och luftig skjorta.

20140429_082201Enkla slimmade beigea chinos från Weekday.

20140429_081412

Två set med armband och en snygg väska från River Island

20140429_082402Och slutligen ett par nya skor från Vagabond, klassiska dubble monkstraps i svart läder.

Idag är vädret inte lika varmt som igår men med all blomning vet jag ej om jag vågar eller kan lämna huset idag. Men tror jag ska försöka iallafall att ta mig in och sätta mig på nått Cafe resten av dagen och njuta av den lilla tid jag har här nere.

Leave a Reply

