Sommar känslor i starka vindar

Värmen känns som sommar och loppisarna har gått av stapel. Det kliar i fingrarna efter att finna några gamla möbler som varit dött växa till liv igen efter några timmars arbete med slipmaskinen och pensel. Sommarens största nöje.

Jobbet tog slut tidigt idag när jag jobbade igenom mina raster, huset hann med att få sig ett lätt ryck, köpt färg till stolar som ska fräschas till och slutligen lite planerad impuls shopping. Haft ögonen och lagt undan pengar till en klocka från Daniel Wellington’s nya kollektion Grace. Efter att ha hamnat i varukorgen och några klick senare vara beställd väntar jag spänningsfullt på min nya klocka i härligt roséguld.

Nya tider och kanske mer kreativa när det är sommar, ska se hur mycket bloggande man ska göra när vädret är fint? Att vara ute i solen speglar sommaren bättre än att fokusera på det man läser från en upplyst skärm. Men sitter ändå i timmar på Pinterest och gör anslagstavlor borde blogga mer om mina inspirerande inrednings fynd där.

wpid-20140604_155929.jpg

Leave a Reply

