Havsvindar, Sällskap och en båt

Åter en helg lider mot slit slut som får en att önska att det existerade en dag mellan lördag och söndag. Lite extra ledigt skulle inte vara fel. Även om man jag idag inte verkade trött då jag kom hem. Nej då för då satte jag igång med att plantera en rabarber jag köpt och sallad och ärtor. Blev väldigt mycket gjort, har även hunnit tvätta.

Minns lördagen som en solig dag med mycket nöje. Under dagen vandrade jag runt i stan, den där känslan att bara gå ut ur lägenheten i stan är fantastisk och bekväm. Fyndade mig även en ny mysig tröja från Boomerang.

wpid-20140607_153930.jpg

Kvällens solstrålar fick inviga min nya tröja och avnjutas med fantastiska Johanna. Vi satt och pratade i timmar om allt från Poesi, kultur och våra liv medans solen sken och rörde sig sakta över himmelen. Vinden från havet svalkade oss när vi satt på BBB  i Luleås hamn och njöt av bäriga drinkar värmen . Jag kan inte annat än att älska havet, det är så otroligt fint och jag känner mig så otroligt avslappnad vid det. Havs/hamn städer passar mig utmärk.

wpid-20140607_195408.jpg wpid-20140607_194721.jpg wpid-20140607_215759.jpg

Leave a Reply

