Penseln lever igen

Konstnären inom mig har vaknat till liv igen och med det kreativiteten. Uppvuxen med med en tavla som jag stirrat många timmar på som barn är Picassos Guernica som min mormor och morfar hade en litograf av. Inköpt nån gång tidigt 60tal av min morfar så har den hängt med länge och nu hänger den hos mig. Har tagit mycket inspiration från just denna när jag ritat och målat nyligen. Resultatet över mina akryl målningar är dessa två. Döpta till Hen och Blue with Cigarett, Namn är inte min starka sida när det kommer till konsten mer att få skapa den.

Har även skapat några bläck tavlor som jag har fått mycket positiv feedback för från familj och främlingar från annat håll.Den populäraste heter Klotter. Dom finns att se och lite annat på mitt Konst Portfolio.

 

 

Leave a Reply

