Grå himmel, dubbel espresso och dubbelt upp med snack

Först jobb veckan på sommarjobbet har passerat och jag lyckades bara jobba 2½ dag innan min kropp gav vika för en ordentlig förkylning. Nu är jag relativt frisk och på fötterna igen för att kunna ta en lugn helg innan jag jobbet åter kommer på måndag, och då jag fortfarande är lite små seg efter den höga febern så låter jag bilderna från det lilla jag gjort idag tala för sig själva.

Invigt mina fina vagabond dubbla monk straps i en helt svart utstyrsel matchande den grå luften som varit sen i onsdags.

wpid-2014-07-04-04.47.07-1.jpg.jpeg

En caesarsallad och loka på Café Storgatan med Minna som en sen lunch/tidig middag, serverades med en sida skvaller och mycket trevliga konversationer.

wpid-2014-07-04-04.45.25-1.jpg.jpeg

En dubbel espresso med Minna och mer snack, Kärlek!♥ och till det en morotskaka med mycket kanel , verkligen mums!

wpid-2014-07-04-04.38.57-1.jpg.jpeg

 

 

 

Leave a Reply

