Det vet du, vad som hände igår!

Igår fyllde min far år och det skulle ju firas med en liten samling av familjen hemma hos honom, men innan det var det Luleå som gällde. Blev lite shopping på rean med min syster när vi försökte finna nånting att ge till våran far, som är lätare sagt än gjort men hittade fina saker till mig efter vi bestämde oss för en presentkort till honom. Vi fikade, drack kaffe och kollade igenom det halvt färdiga huset som jag inte riktigt varit i på 10 år.

Charmen med dom olika serviserna som har grävts fram för första gången sen mitten av 90talet ger en rustik mysig känsla.

wpid-2014-07-05-06.15.00-2.jpg.jpeg

Rean gav mig 3 nya plagg. Den väldigt stiliga skjortan från Gant, En snygg stickad pullover och stickad cardigan från Homebound.

wpid-2014-07-05-06.06.55-1.jpg.jpeg wpid-2014-07-05-06.07.16-1.jpg.jpeg wpid-2014-07-05-06.09.13-1.jpg.jpeg

Lördag kväll, middag har ätits och vinet från boxen flödar. Det är storfest med massor av folk från hela norrbotten för att se De Vet Du. Kan säga att kvällen “Fucka ur” på festen innan. Roligt var det även om deras musik inte är direkt är mitt första val.

wpid-2014-07-06-01.16.21-1.jpg.jpeg wpid-2014-07-06-12.33.18-1.jpg.jpeg

Leave a Reply

